Willa EWA
Pokoje Ustroń

Tanie noclegi w Ustroniu
Willa Ewa Ustroń noclegi!

Kontakt


Dane kontaktowe:

Willa EWA Pokoje Gościnne
ul. Szpitalna 70

43-450 Ustroń

tel: 33 854 3675

kom: 665 863 137

E-mail: pokojeewa@wp.pl

Dane do przelewu:

 

Gość, który za pobyt chciałby otrzymać fakturę na firmę, proszony jest o poinformowanie o tym fakcie ( wraz z NIP) przed wysłaniem zadatku.

 

Marek Tomica
ul. Szpitalna 70

43-450 Ustroń

Uwaga: W razie odwołania przyjazdu przez Gościa, wpłacony zadatek lub należność za pobyt nie podlega zwrotowi. W przypadku wcześniejszego wyjazdu (niż przewiduje rezerwacja) opłata za niewykorzystaną część pobytu nie podlega zwrotowi.

nr konta:
82 1020 1390 0000 6902 0383 9446

 

Drodzy Goście,

na czas trwania epidemii COVID-19 opracowaliśmy wytyczne dotyczące pobytu w „WILLA EWA – POKOJE GOŚCINNE” (na podstawie wytycznych dla funkcjonowania hoteli/obiektów/pensjonatów w trakcie epidemii COVID-19 w Polsce (Ministerstwo Rozwoju w konsultacji z GIS, 28.04.2020 r.))
Wytyczne mają na celu zapewnienie bezpieczeństwa Gościom oraz Personelowi.
Prosimy o zapoznanie się oraz stosowanie.

ZALECENIA DLA GOŚCI:

  1. 1. Bezwzględnie zakazane jest przyjęcie Gości do obiektu w razie stwierdzenia przez Personel wyraźnych oznak choroby, takich jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu. Obiekt nie przyjmuje Gości dla celów odbycia nakazanej przepisami kwarantanny.
  2. 2. Personel ogranicza do minimum czas przyjęcia Gościa do pokoju – prosimy o wyrozumiałość.
  3. 3. W razie ewentualnych pytań Personel służy Państwu pomocą – prosimy o zadawanie pytań drogą telefoniczną i unikanie – w miarę możliwości – pukania/ dzwonienia do pomieszczeń prywatnych Personelu.
  4. 4. Prosimy o przestrzeganie wymaganego dystansu przestrzennego między osobami (minimum 2 metry).
  5. 5. Maksymalna liczba gości w obiekcie wynosi 10 osób.
  6. 6. W miarę możliwości prosimy o systematyczne wietrzenie pokoi.
  7. 7. W pomieszczeniach ogólnodostępnych oraz wokół budynku bezwzględnie używamy maseczek zasłaniających nos i usta.
  8. 8. W pomieszczeniach wspólnych (hall, kuchnia) może jednocześnie przebywać maksymalnie 1 osoba (lub 2 osoby wspólnie mieszkające).
  9. 9. W każdej łazience znajduje się instrukcja dotycząca mycia rąk – prosimy o zapoznanie się i stosowanie.
  10. 10. Zakaz bezwzględny przebywania w obiekcie osób niezameldowanych.

 

Uwaga: Dla bezpieczeństwa naszych Gości regularnie dezynfekujemy klamki, poręcze, włączniki świateł, piloty TV, czajniki i inne urządzenia będące w pokoju.

 

Regulamin

    • 1. Najmujący pokój Gość zobowiązany jest do okazania meldującemu przy zameldowaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość Gościa. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie meldujący ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
    • 2. Rozpoczęcie pobytu w Willi EWA jest równoznaczne z zaakceptowaniem tego regulaminu przez Gościa.
    • 3. Pokój w Willi EWA wynajmowany jest na doby.
    • 4. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 w dniu wynajmu do godziny 11.00 dnia następnego.
    • 5. Najmujący pokój Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet gdy nie upłynęła doba, za którą uiścił opłatę.
    • 6. Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju w Willi EWA w godz. od 8.00 do 22.00 za zgodę właściciela Willi EWA.
    • 7. Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju Gościa po godzinie 22.00 jest zabronione i może stanowić podstawę do naliczenia opłaty w wysokości obowiązującej ceny za nocleg osoby dorosłej.
    • 8. Przez cały czas pobytu w Willi EWA i terenie należącym do właścicieli Willi EWA dzieci poniżej 12 lat muszą znajdować się pod stałą opieką i nadzorem osób dorosłych. Za zachowania dzieci, w tym poczynione uszkodzenia i lub szkody odpowiadają opiekunowie prawni dzieci.
    • 9. Na terenie całego obiektu Willi EWA, w tym – w pokojach, na klatce schodowej oraz holu zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie u. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu, wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) – w obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych.
    • 10. W Willi EWA obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do 7.00 dnia następnego.
    • 11. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług Willi EWA mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych osób.
    • 12. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń obiektu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób.
    • 13. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach i innych pomieszczeniach grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
    • 14. Zwierzęta są akceptowane wyłącznie za zgodą właścicieli Willi EWA. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
    • 15. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien zamknąć okna, wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany, zamknąć drzwi i upewnić się, że są zamknięte na klucz. Gość bezwzględnie nie może pozostawiać klucza do pokoju w trakcie swojego pobytu w dowolnym miejscu w obiekcie, przekazywać go osobom trzecim oraz innym gościom.
    • 16. Za zgubienie klucza pobierana jest opłata w wysokości 100 zł.
    • 17. Odpowiedzialność Willi EWA z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa do Willi EWA  regulują przepisy k.c. Odpowiedzialność Willi EWA podlega ograniczeniu, jeżeli rzeczy te nie zostaną złożone do depozytu.
    • 18. Willa EWA nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu.  Willa EWA ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu obiektu albo zajmują zbyt dużo miejsca.
    • 19. Gość powinien zawiadomić właściciela obiektu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
    • 20. Willa EWA nie ponosi odpowiedzialności za pojazdy na parkingu oraz rzeczy w nich pozostawione.
    • 21. Willa EWA świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o bezzwłoczne zgłoszenie ich w właścicielowi obiektu, co umożliwi reakcję.
    • 22. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, Willa EWA może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań właściciela Willi EWA, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz do zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu Willi EWA.
    • 23. Właściciel lub pracownik Willi EWA może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników lub innych osób przebywających w obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokój w Willi EWA.

     

Napisz do nas : pokojeewa@wp.pl
lub skorzystaj z formularza:

 

 

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Marek Tomica Pokoje Gościnne EWA, ul. Szpitalna 70, 43-450 Ustroń
2) kontakt z administratorem danych osobowych: pokojeewa@wp.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu korzystania z usług hotelowych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 5 lat
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy